2012. december 5., szerda

A gyerek neve: túlóra




Múlthét pénteken éjjel, egész pontosan december 1-én végre kidugta a fejét minimum. Szegény kiscsaj szerintem azért rejtőzött eddig, mert rettegett a rá váró borzalmaktól, például attól, hogy Matildának nevezik el... Bocsánatot kérek minden Matilda nevű olvasómtól, de szerintem ez a név a legkevésbé sem nőies, valamiért a Brünhilda név jut róla eszembe. Szóval mióta a kis Brünhilda megszületett minden felfordult, a túlóráim száma pedig a rendes heti munkaórák számával lett azonos. A túlórával önmagában nincs bajom, addig, amíg ki is fizetik. Nos a kedves M család megpróbálja a lehető legsuttyóbb módon intézni és egy fillérrel se fizet többet. Na de nem is panaszkodok, mert ezek mind olyan dolgok amik csak megerősítenek az elhatározásom helyességében. Igen, jól teszem, hogy itt hagyom őket.


Pé hozza a formáját: Pénteken hatalmas vendégség volt nálunk, pech, hogy kb csak a házigazdák nem nagyon tudtak részt venni rajta, mivel éppen a legújabb kis sarjukat hozták a világra... Meglepő, hogy itt, ahol minden nap tök jó kaja van és alig ölnek bele energiát, egy vendégség miatt órákig főzőcskéznek, azért, hogy az eredmény egy nagy tál kaki legyen, ami akkora mennyiségű, hogy egész hétvégén azt kellett ennünk. Még szerencse, hogy Pé okosan felhívta a gyerekek figyelmét, hogy jujjj nagyon csípős lett a kaja és lehet, hogy nekik nem fog ízleni. Majd mikor a gyerekek kóstolás nélkül a szájukat húzták és hisztiztek, hogy fúj ez nagyon csíp, akkor Pé nagy bölcsen kijelentette, hogy hát sajnos ez túl csípős nekik, jól sejtette ő...Mellesleg a kaja cseppet sem volt csípős, bár inkább az lett volna, ezért egyszerűen csak a "sok hűhó semmiért" fantázianevet adtam neki.


Mivel apás szülés volt, ezért Pé rám hagyta a vendégeit, és még mielőtt elment volna megbízta őket azzal, hogy próbáljanak itt marasztalni engem. Majd másnap megkérdezte, hogy sikeres volt-e az akció. Nem értem mégis mit képzel, majd egyszer csak mert 2 -3 idegen azt mondja, hirtelen meggondolom magam és maradok? hát eléggé el van tévedve...


A pénteki ingyen túlórázásra még ráhúztunk egy egész napos szombati és egy 3/4 napos vasárnapi túlórát, majd hétfőn kicsit áthelyeztük a munkaóráimat, kedden pedig már egy papírra felírva várt a napi teendőm, miszerint: vendégszoba ágyneműcsere, Emma behugyozott, ott is ágyneműcsere stb stb... Kicsit összekever egy szobalánnyal, majd mikor ebédnél közöltem vele, hogy a vendégszobába az ágyra nem találtam megfelelő méretű lepedőt a következőt tanácsolta: Keresd jobban.

Szerdára is kaptam egy teleírt lapot, ebből a kedvencem az volt, hogy H-nak egy házicipőt kell vinnie a barkácsklubba, ezt pakoljam be neki.
-Van H-nak házicipője?
-He? Hát egy cipő kell, ami bentre jó
-Tudom mit jelent a házicipő kifejezés.
-Akkor mi a probléma?
-Az, hogy én még egyszer se láttam H-t itthon házicipőben.
-Mert biztos az oviban van neki.
-Akkor hogy pakoljam be a táskájába??!
-Hát valamit találj ki

Ahogy a biblia is mondja: "Ott tegyél keresztbe a tőled eltávolodni kívánó felebarátodnak, ahol csak tudsz." Patrick evangéliuma, 6.66.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése