2012. június 28., csütörtök

A nap, mikor "elütött" egy autó


Szóval az úgy történt, hogy a minap éppen az egyik Billa mellett áltam és az úton készültem átmenni, mikor egy nagy fehér furgon a Billa parkolójából lazán rámtolatott és taszajtott rajtam jó fél métert, majd megállt én meg lányos zavaromban kinyögtem egy bazdmeg!-et aztán átmentem az úton. Békésen telnek a hétköznapok errefelé...

Pár órával később, még mindig a jól megérdemelt pihenésemet töltöttem, szokásomhoz híven sétálgattam fel-alá a városban, többnyire helyeket kerestem, ahol lophatom a netet, a tavalyi internet-fiaskó után (hát hogyismondjam, sikerült a mobilnet keretét átlépni és kb 500eurós netszámlát csinálni) már kiaknáztam a legtöbb WiFi lelőhelyet, így megvannak a városban a pontok, ahol néha csak úgy leülök egy padra és belemélyedek a telefonomba. Ezúttal el akartam kerülni a családdal való véletlen találkozást és egyből a mekire gondoltam, hiszen ott még ehetek vagy ihatok is valamit nyugodtan és gyakorlatilag nem is lopom a netet annyira. Hosszas töprengés (költsek, ne költsek??) után bementem egy epres-shake iszonyat lassú elfogyasztása céljából. A pultnál éppen az árakat böngésztem (csóró magyar vagyok, 1 eurónál többet minek költsek kajára, ha otthon ingyen van?:D), mikor meghallottam, hogy páran magyarul beszélnek. Rögtön letámadtam őket, kiderült, hogy a fél meki-brigád magyar, és hosszabban szóba elegyedtem egy lánnyal, aki egy hete van itt és még munkát keres. Felemelő érzés volt végre nem egyedül lenni!! Jó hely ez a meki! Tavaly is ott ismertem meg egy másik óper csajt, csak ő sajnos lelépett a városból Innsbruckba, így sokat nem változott a helyezetem. Most meg 3 hétig maradok, de azért remélem, hogy még találkozunk!


Mellesleg ugyanezen a napon lettem galandférges valszeg, az apuka ugyanis félig(vagy teljesen??!!) nyers húst rakott elénk. Sosem panaszkodtam a főztjére, de most ennek a darab húsnak nyers hús szaga volt!! Tudjátok, ami olyan mint az ázott csirke, vagy ázott macska-szag…hát nem valami ínycsiklandó… szóval az első pillanatban míg ezt fel nem fedeztem, ettem belőle, fura is volt, amolyan angolosan félig átsütött cucc, rágós meg minden, de a következő falatnál már gyanút fogtam és inkább csak köretet ettem, a húst pedig a tányér szélére piszkáltam, jó példát mutatva ezzel a gyerkőcöknek. 

Este a mamival csapatépítő-tréningeztem, magyarul együtt ettünk és beszélgettünk, később csak ő evett, én söröztem és megemlítette, hogy ha esetleg tudnék valakit, aki szívesen jönne a helyemre, annak örülne. Szóval fiúklányok (inkább lányok), akinek megtetszett a család és van kedve idejönni, az jelentkezzen! Én tényleg nagyon szeretek itt lenni, bizonyítja ezt az is, hogy másodjára is bevállaltam! Vannak magyarok is, van 3 gyerek, ebből csak az egyik gázos. Ez volt a reklám helye:D
Bis bald!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése