2012. október 24., szerda

A legfontosabb kimaradt: Meg leszel ölve!

Tegnap tornázni voltam a gyerekekkel, amit úgy kell elképzelni, hogy sok gyerek, sok anyuka, és a dagadt tornatanárnő. Én ekkora seggű tornatanárt még életemben nem láttam!! Nem is ez a lényeg, hanem, hogy a torna után hazafelé mentünk és a gyerekek hülyéskedtek egymással. Legalábbis először annak tűnt:

H: én már tudom, hogy kell megölni valakit!!!
M: Héé H, ezt meg ki tanította neked??? Ez nagyon nem szép dolog!
H: Apa mondta! Elmesélte, hogy lehet valakit megölni!!

Wow...főnyeremény ez az ember!


Kicsit később, fogmosásnál H hisztizik:

H:De miért kell fogatmosni??:(  majd meg leszel ölve (szép szenvedő szerkezetben) -ezt így nekem mondta
E: Ne aggódj, majd én megvédelek!!

Hát minden halálos fenyegetésben van valami jó, vagy nem?:D ...

Ha hirtelen eltűnnék, akkor pszichoapu alkalmazta rajtam a gyerekeinek tanított elméletét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése