2012. július 7., szombat

Kakadály


Mikor anno Barának meséltem, hogy már megküzdöttem a peluscserével és a fenéktörléssel, azt válaszolta, hogy akkor már leküzdöttem pár kakadályt. 
Nos igen, én is így gondoltam, büszkének éreztem magam, hogy mindezek után még tudtam enni. De ma valami egészen új élménnyel szembesültem. Egy kis játszóterezés után hazamentünk a gyerekekkel a kis L pedig a pöcsét fogdosva rohangált a lakásban (igazából mindig ezt csinálja, ha kell pisilnie, ha nem). Ez valami alap berögződés a hímneműeknél. Amint lekerül a pelenka, csak 1 kezük marad, mert a másikkal hozzáragadnak a farkukhoz. Bizonyára van erre valami ésszerű magyarázat, aki ismeri, nyugodtan írja le! Szomjazom a tudást!:D 

Na de nem is ez a lényeges rész, hanem hogy ezúttal O is megkérdezte a kisL-t hogy kell-e wc-znie, mire azt a választ kaptuk, hogy igen, de ő elintézi egyedül. Pár perc után gondoltam csak megnézem már mit alkotott. Kimentem a fürdőszobába (ott van a bili), erre látom, hogy a kisL áll a bokáig letolt nadrágjában és mint aki sokkot kapott, bámul maga elé. Azt gondoltam bepisilt, de nem. Egy kis barna ajándék hevert a földön a naciba csomagolva. Ráparancsoltam, hogy hagyja békén a földön fekvő darab szart és üljön rá a bilire de azonnal. Én meg, mint aki a helyzet magaslatán van, papírkendő elő, kaki megmarkol és rohantam vele a wc felé. Örülök, hogy senki sem látta az arcomat, miközben egy darab friss és gőzölgő kakival a markomban szaladtam a wc-re, versenyt futva a hányingerrel. Amint megszabadultam a meglepitől jött a következő. Meggyőződésem, hogy bilibe szaratni a gyereket sokkal rosszabb, mint pelenkába. Mert ott a kérdés, hogy hogyan takarítod ki a bilit?? Mint a macskaalmot?...Na mindegy. Újabb kakadályt küzdöttem le.Megérdemlek egy sört! (csak semmi barna kaja a közeljövőben!)

Íme a bizonyíték arra, hogy nagyL maga a seggfejség: én fürdettem ma is, és mikor kiszállt a kádból, mindenbe, ami a kezébe került beletörölte a seggét. Kezdve O zoknijaival, egészen kisL fogkeféjéig. Majdnem kivertem a fogait egy laza balegyenessel, de végül csak kiabáltam vele, hogy fejezze ezt be rögtön. De most komolyan, kinek jut eszébe beledugni egy fogkefét a seggébe? Itt valami nagyon nincs rendben… 


Még egy kis apróság:
Ez a katica itt tisztára olyan, mint Darth Vader!! Nem?? Mutattam az anyukának:

-Nézd U, ez a katica annyira vicces, pont olyan, mint Darth Vader.
-??(bamba nézés)
-Nem ismered?
-Nem
-Star Wars…
-óhh..! Aha… (továbbra is bamba)

Pfff….így próbálj meg vicces óper lenni…ccchh…

Egyébként még 6 nap és megyek haza!!! Sajnos egyelőre nem tudom, hogy hogyan, a vonat ugyanis irreálisan drága...:S de lehet, hogy végül kénytelen leszek kifizetni azt a rengeteg lóvét:S
De remélem, hogy az anyuka hálás, amiért minden percemet a csemetéivel töltöm! (és remélem ezt ki is mutatja:D pl egy kis plusz fizuval:))

6 megjegyzés:

  1. Én, mint egyedüli pénisszel rendelkezo követod elmondhatom, hogy kiskorban ez egy szokás. Nagyobb korban megosztjuk ezt a feladatot mas szemellyel xD
    A katicának nincs nemiszerve? Csak nekem tunt fel? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt hinném, hogy pszichésen nincs rendbe valami az ilyen gyerekkel... :)
      Micimackóéknak se látni, hogy mijük van. :)

      Törlés
  2. Mert hogy nézne ki szted pl egy kukival a katica?? amúgy a rendes katicáknak se lehet látni a nemiszervüket:D perverz...:P

    VálaszTörlés
  3. Úgy nézne ki, mint SpongyaBobban Tunyacsáp orra :D
    Perverz? Papa nem szokott az lenni! Én teljesen elzárkózok az ilyentol :D

    VálaszTörlés
  4. DE IGEN!!! én láttam Párizsban egy katica kukiját és ez nem vicc!!! sokkoló élmény volt :S ha ezt hamarabb látom, tuti megállok a fejlődésben..

    VálaszTörlés
  5. szerintem sincs rendben minden ezzel a gyerekkel...és jövőhéttől egész nyáron otthon lesz! még jó,hogy csak 5 napot maradok:D

    VálaszTörlés