2012. július 9., hétfő

Kedvesség a köbön


A nap úgy kezdődött, hogy elmentem megvenni a vonatjegyemet hazafelé. Ezúttal szerencsém volt, mert a kedves jegykiadó bácsi volt ott, és készséggel keresett nekem olcsóbb vonatot. Még ígyis 49eurót kell fizetnem:S 


Aztán hazajöttem, az apuka pedig egy hatalmas tálnyi sárga szinű gombát mosott éppen. Kérdezte, hogy szeretem-e a gombát, mondtam, hogy persze! Erre elkezdte a sztorit h ez az  erdőből van… Sajnos a hadarása miatt nem értettem végig a sztorit, csak ott akadtam le, hogy ők szedték. Egész végig, míg a kaját ettem (ami egyébként nagyooon finom volt, a legjobb gombából készült kaja, amit valaha ettem) az járt a fejemben, hogy anno, mikor még otthon mi is gombásztunk volt egy sárga gomba, ami pont úgy néz ki, mint az ehető társa, de mégis bénulást okoz. Szóval szépen lassan lepergett a szemem előtt, amint először az apuka, aztán én leszünk rosszul és a klinikán a gyomormosás után, csak egyikünk éli túl a dolgot, az aki nagyobb és erősebb, vagy mindketten túléljük és egész életünket egy tolószékben kell leélnünk. Délután még egy kicsit beképzeltem, hogy  hatni kezd a gombaméreg, de most este van és még tudok mozogni!!!

Azt hiszem a csapatépítés és a rengeteg segítség megtette a hatását. Az anyuka ugyanis tök kedves velem. Ma megkérdezte, hogy mennyi pénzt szeretnék kapni ezért a 3 hétért. Hát ilyenkor most mit lehet mondani? Vágjam rá, hogy úgy összesen kb 260 eurót szeretnék (mert ennyibe kerül a kinézett netbook), de 300at se utasítanék vissza?(mellesleg, amennyit segítek és itt vagyok mostanában 400at is lazán megérdemelnék) Inkább próbáltam kipuhatolni, hogy ő mennyit szándékozik adni. De nem kaptam pontos választ. Aztán közölte, h elmegy a bankba, amit jó jelnek tekintettem, erre hazajött egy felsővel, amit most vett és felém nyújtotta.
-Remélem jó a méret, ezt neked vettem. M-es a méreted, igaz?
- (bamba meglepett nézés) Jónak tűnik
- próbáld fel!
- elég jó! Jól áll?
- Igen, tetszik?
- Igen, köszönöm, de miért adod nekem?
- Megláttam a kirakatban és olyan fazonja van, mint az egyik felsődnek! Ezért gondoltam megveszem neked
- (say whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?? Nézés) Köszönöm!
Itt majdnem megkérdeztem, h csak nem tönkretetted az egyik felsőmet mosás közben??
 A felső ebben a zacsiban volt!! Hát nem király?????:D
Őszintén remélem, h nem a fizetés helyett vette nekem ezt az 55 eurós felsőt:D Mert mikor elment megnéztem és 55 euró volt a felső leértékelve!!! ÚRISTEN! Még soha nem volt ilyen drága felsőm!!!! Nekem már az is drága, ha egy felső 2000ft-ba kerül…



Csupa meglepetés ez a nap, este ugyanis nagyL meglepő módon mindenféle harc nélkül elindult lefeküdni!!! Majdnem elővettem a lázmérőt, h megnézzem, nem beteg-e. A másik meglepi, hogy az anyuka megkért, hogy menjek holnap uszodába nagyL-lel. Fúúú hallod U! ha tudnád mióta várom már, hogy klóros vízbe mártózhassak újra!!!! Öröm-bódottááá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése