2012. szeptember 8., szombat

Hétvégi káosz-jelentés



Tegnap jól megbeszéltem Pével, hogy mi a nagy harcihelyzet:
Óper a teraszon ül, macskázik és teázik, mikor Pé megérkezik, a macska megérzi a közeledését és elmegy.
Pé: Olyan keveset beszélsz mostanában
M: Igen, mert nincs mit mondanom, meg a kedvem sem a legjobb.
Pé: Azt vettem észre, hogy nagyon ápolod az otthoni kapcsolataidat, itt pedig nem nagyon építessz.
(pokolra velem! ez valami halál undorító dolog tőlem! én szemét beszélek a barátaimmal és a családommal. fúj, köpni kell)
M: Szerintem elég időt vagyok a családdal és a gyerekekkel.
Pé: ez igaz, de pl nem jársz közösségbe.
Még mindig nem egészen értem h mi a faszt akar, 1 hónapja vagyok itt, járok nyelvsuliba, ahol a többi analfabéta francia nem érti amit mondok, és sajnos ez már nem az ovi, hogy ha megosztozunk egy homokozólapáton akkor már rögtön öribarik vagyunk, szóval a kapcsolatépítés közel sem egyszerű ha nem értik amit mondassz...Mind1... Jövőhéttől magyar hetek lesz Zürichben, oda menni akarok mindenképpen, tehát építkezek. Ti mit tennétek a helyemben???

Ebéd után, pénteki megbeszélés:
E+Pé: milyen volt az előző hét?
M: eléggé stresszelt, hogy zavarja Pét ha a szobámba megyek, mikor szabad vagyok. Néha szükségem van csendre.(Nem azért megyek a szobámba, mert szar veletek, hanem mert kurva jó néha a csend!!!)
E: ó, ez valszeg azért van, mert az előző óper nem érezte jól magát köztünk és mindig menekült.

Nos lassan kezdem megérteni, h miért. Na de a lényeg, hogy miután kiadtam magamból ezt a dolgot már sokkal jobb kedvem lett.


Ma pedig csodás napra ébredtünk hajnali fél7kor, mikoris a gyerekek felébredtek és berontottak hozzám, h héé már reggel van! Nos ezzel a megállapítással vitáznék, de mindegy, felkeltem, kajáltunk, szülők elmentek, a délelőtt folyamán a gyerekek csak pár öngyilkossági kísérletet követtek el, mikor többek között a vasvillával homokoztak, aztán mikor szóltam, hogy ennek nem lesz jó vége és eltávolítottam az oda nem illő darabokat, H eléggé rosszul viselte, rögtön visításba kezdett. Mondjuk még mindig inkább ez, minthogy a fejéből kiálló éles gereblye miatt ne visítson többet...szóval ennyit megér a dolog. Aztán sütöttünk kekszet, majd ebédeltünk és még csak 1 óra van...úristen...


Napi cukiság:
A fürdőszobában egy egész tubus gyerekfogkrémet találtam teljesen kinyomva és szappannal felhígítva.
M: Na ezt ki csinálta?
H: Enikő volt!
M: Enikő!!!!! (innentől nyugodt tanító nénis hangon:) Ezt miért csináltad??!!! Tudod jól, hogy ez egy hülyeség volt és ezt nem szabad! Most majd csípős fogkrémmel kell fogat mosnod! Ez nagyon nagy butaság volt. Nem szabad ezzel játszani!!
E: (megöleli az ópert)
M: még mindig nagyon mérges vagyok. Tettél a tubusba szappant is?
E: öö (nem szól semmit csak néz)
M: ha tettél bele szappant, akkor az egész tubust ki kell dobnom, mert nem szabad vele többet fogat mosni. Tettél bele?
E: igen, van benne szappan is.
M:okés. (óper rátekeri a kupakot majd kezet most, enikő pedig megszeppenve ránéz)
E: de mostmár akkor boldog vagy? (közben ölelésre készül)
Óper ölébe veszi a kis gazembert: Igen, mostmár jobb:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése