2012. november 8., csütörtök

"Eddig jöjj és ne tovább" Jób, 38,11


Hoztam egy döntést

Sokat gondolkodtam rajta és gyakorlatilag gallyra vágott idegileg rendesen, de úgy döntöttem, hogy január 31-gyel bezárólag felmondom a szerződésemet, itthagyom a családot. És most igenis egoista leszek és nem fog érdekelni, hogy itt lesz egy kisbaba, nem fog érdekelni a másik két gyerek, akármennyire is kedvelem őket, magamat jobban szeretem, és mivel ez így van, ezért én vagyok az első és a saját lelki nyugalmam. Nem tudok rettegésben élni és nap mint nap arra várni, hogy mivel vádolnak meg újra.
Ha törik, ha szakad én februárban már nem leszek itt náluk. Utánaolvastam, a szerződés felbontható és semmiféle következménnyel nem jár. A lelkiismeretemmel is most kerültem párhuzamba, mert most jött el az a pillanat, mikor teljesen nyugodtan állíthatom, hogy jogosan utálok együtt élni pszichoapuval. Tudjátok, van az a pillanat, mikor egy nagy döntés előtt picit vacilálsz, de aztán történik valami, ami tökéletesen rávilágít a helyes útra. Na ez történt ma velem is.

Egy hosszú és húzós nap után megérdemelt pihenésemet töltöttem a szobámban, csak a szokásos laptop előtt kuksolást kell elképzelni, mikor hatalmas agresszív dörömbölést hallottam az ajtómon.
-Igen?
-Tudnál jönni egy kicsit?
felmegyünk, odevezet az üvegasztalhoz és rámutat:
-Ez mi??!
-(üvegasztal bazd meg)
-Ezt azonnal magyarázd meg! (rámutat egy karcolásra) Ez tegnap még nem volt ott, tehát csakis ma történhetett és csakis akkor, amikor te voltál a gyerekekkel.
Mivel komolyan halvány lila gőzöm sem volt, hogy mi történt, ezért értetlenül álltam ott az asztal előtt.
-Fogalmam sincs.
-Ne mondd nekem ezt, mindig ezt mondod, hogy te nem tudod blabla...Vannak poháralátétjeink azokat mindig használni kell!
-Igen, és tettem is a gyerek pohara alá.
-Akkor ez itt mi?
Az óper sóhajt egyet és továbbra is értetlenül néz pszichoapura. Honnan kéne tudnom?! Amíg a gyerekek velem voltak egy percig sem voltunk az üvegasztal környékén.
Pszichoapu a "nem tudja" szókapcsolatot ismételgetve idegesen bemegy a konyhába, az óper, aki hamarosan már megszűnik ópernek lenni, lemegy a szobájába és az idegesség helyett egy eddig ismeretlen nyugalom és magabiztosság szállja meg.

Most jött el a pillanat, amikor már mindenféle kétely nélkül állíthatom, hogy itt akarom hagyni őket. Nem vagyok hajlandó tovább félelemben élni. Eddig jöjj és ne tovább. (csak hogy stílusosan bibliai idézettel zárjak.) Jób, 38,11.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megteszed ezt a lépést. Bár iszonyatosan jó stílusban írsz, és úgymond tetszik, ahogy leírod az eseményeket... De sajnos nem mindig jó események azok. Én párkapcsolatban éltem meg ilyesmit, hogy na akkor kit is szeretek jobban? De azt hiszem, okos döntést hoztam... Mert hát persze, hogy magamat. :) Nem tudom, hogy haza mész-e, vagy keresel másik családot, de a legjobbakat kívánom Neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Évi!:) Jól esik a támogatás!:) Egyébként ez tényleg olyan mint egy szakítás kb... Ja és egyelőre az a terv, hogy hazamegyek!

    VálaszTörlés