2012. november 8., csütörtök

Ildi-woche 2.


Ildi-woche
2.Hó
Mivel Pével közvetlenül Ildi érkezése előtt lettem kibékítve, így felvette a "kurvajófej" álarcát és felajánlotta, hogy menjünk fel a hegyre, mert onnan 5 országot, (illetve 3at és 2 kantont) láthatunk. úgyhogy bepattantunk a kocsiba a gyerekekkel együtt és irány a hegy! Hát az 5 országból nem sokat láttunk, mivel vakító fehérség uralkodott és pustolt a hó. Üdv Narniában!


3. Staad, Hundertwasser háza
Mivel az egész hétfő délelőttünk szabad volt, így megkockáztattuk elsétálni a kb 2 kis városra lévő Hundertwasser házhoz. Kevesebb, mint egy óra gyaloglás után megérkeztünk, gyönyörködtünk, mivel már nyáron is láttam, nekem nem volt újdonság, de most láthattam végre havas környezetben is. Így is gyönyörű volt. A legmeglepőbb számomra az ilyen múzeum-szerűségekben a köztudottan csóró emberek felé tanusított kedvesség. Anno Winterthurban a fotómúzeumba mehettünk olcsóbban, most itt pedig a nagyon kedves eladónő 2 ingyen képeslappal ajándékozott meg minket, miután elmeséltük, h én óper vagyok, Ildi pedig diák. Fura módon, bárkinek mesélem itt, hogy óper vagyok, rögtön azzal a "szegénykém, rólad aztán lehúznak minden bőrt és kiszúrják a szemedet pár száz frankkal" nézést kapom. Hmm... Hazafelé csóróságunk örömére beugrottunk az aldiba és vettünk egy bort, amiből aztán este jóféle forraltbort kreáltunk és jó felháborítóan megittuk a tóparton. És jó felháborítóan még csak be se rúgtunk. Kérdezte Eszter másnap a reggelinél, hogy nem fáj-e a fejünk. Pff ugyanmáár! Hiszen az alkeszek országából jövünk!

Mondjuk lehet volt valami abban a borban, mert utána rejtélyes módon meg tudtuk érinteni a Holdat!! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése