2012. augusztus 18., szombat

A nagy család hiperszuper skype-olás



Ez a hét is elég gyorsan elrepült, a hétvégi beszélgetésen mondtam is P-nek, h gyors volt, elég meglepetten nézett rám, hogy már megint ezt mondom, ezek szerint ő nem így látta. Hát igen, a lelkészkedéssel nem biztos h repül az idő!

A hét beszélgetése:
1.Ebéd közben:
P: Még mesélned kell róla, hogy miért tanultál filozófiát! Volt valaki, aki megihletett? Volt kedvenced?
M: Hmm (5perc gondolkodás és tovább-evés) talán Nietzsche!
P: És miért ő?
M: tetszettek a gondolatai istenről
P: de hát megpróbálta bebizonyítani h isten nem létezik!
M: Pontosan! :D
P: és neked ez tetszett?! hmm
M:(óper ül és vigyorog) hát, én nem teológiát tanulok, hanem vallástudományt! Minden ilyen tetszik!
2. Freitagsgepräch:
M: főzhetek jövőhéten pörköltöt? (Gulasch) Mondjuk a túrós csuszám kudarca után kicsit félek.
P: (vigyorog)
E: Nekem ízlett
P: na jó, melyik nap akarod? Kedd?
(óper bőszen bólogat)
P: na jó, akkor felírom, h kedd gulás...várj csak, E!, hogy kell írni, azt h gulás?
két perccel később a papíron ez állt: Di: GULARSCH... öö ohne R bitte!:D Majd kiröhögtem és bementem a szobámba.

Szombaton délelőtt túlóráznom kellett, hogy a szülők elmehessenek egy bútorboltba, mivel a nappaliba akarnak egy új bútort (hát van lóvé, na). 2 órával később hazajöttek egy paddal... Majd gyorsan összeszedtük magunkat és elindultunk a strandra. Én mondtam, hogy sajnos csak 2 órát tudok maradni, mert nagy családi skypeolás van betervezve (értsd: gyártóim egy része és az ő gyártóinak egy része illetve egyéb darabok a kollekcióból). A strand király volt, tök jó volt újra úszni, az idő is remek, minden fasza (kivéve, h akkorát taknyoltam a tóba menet, hogy szerintem azt mutogatják majd később "hogyan ne menj be a tóba" videóként. Szó szerint egyik lábam itt, másik ott szitu volt, csodálom, hogy még egyben vagyok!

Egy szó mint száz, hazajöttem, gép bekapcsol, és nagy lelkesen ültem a skype előtt, várva a nagy konferenciára, ami fél2re volt időzítve. 13:35kor, gondoltam írok egy sms-t, hogy na mi a szitu? Erre azt a választ kaptam h nem lesz ma skype. Szóval hadd összegezzem a dolgokat. Otthagytam a strandot, a szórakozást, a fun-t, azért, hogy hazajöjjek és ismételten csalódást okozzanak nekem, akik kilóméterekre vannak tőlem. Ilyen egy király szombat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése