2012. augusztus 10., péntek

Raffi és Jézus


Végre eljött a péntek!! Ilyenkor mindig csak délig gyerekezek aztán délután a megbeszélés után jöhet egy kis takarítás és 4 után szabad vagyok. Kivéve ma, mert ma este nekem kell lefektetnem a gyerekeket.

Eddig nem nagyon éreztem hatását annak, h egy lelkész-családnál lakom, leszámítva a kaja előtti imákat, a vasárnapi miséket, nem nagyon tűnik különbözőnek ez a család a többi családhoz képest. De ma reggelinél végre kicsit feljött a teológia egyik nagy kérdése: ki kerül a mennybe? Ez úgy jött szóba, hogy tegnap este könyvklubgyűlés volt nálunk, és mi mást vitattak volna meg, mint a Bibliát. P bőszen magyarázta h van aki szerint az jut a mennybe, aki kimondja, hogy hisz J.K-ban (ez esetben jó lesz nekem a pokol is, köszi), míg más álláspont szerint az, aki jót cselekszik, de ez túl evidens lenne, ezért inkább vitáznak.


A délelőtt folyamán rendkívül sajnálatos dolog történt. A kisfiú plüsszsiráfja, Raffi meghalt. (ne kérdezzétek, hogy hogyan, valszeg a zsiráf seggén éktelenkedő lyuk okozta az állatka értelmetlen halálát).
H:Raffi már halott, semmi sem hozhatja vissza
M: Biztos vagy benne? Talán egy orvos?
H: nem, már késő, az orvos nem tud mit tenni.
M: és ha csoda történne?
H: az sem segítene...:(
M: éés mi lenne ha Jézus eljönne segíteni?  (ne kövezzetek meg, minden hívőtől ezúton bocsánatot kérek, én 2 év vallástudomány tanulás után kicsit szkeptikus vagyok)
H: Jézus mindig segít! De ő a mennyben van.
M: hát ha már Raffi úgyis halott, akkor találkozni fog vele. Meg van oldva!
H: ááhh..nem:(
Később persze anyuka által a zsiráf hátsójén lévő lyuk befoltozásra került és csodák  csodája, Raffi újra egészséges!

Eljött az este és pár magyar dal eléneklése után lefektettem a gyerekeket (nem, nem Belga egy-két-há-t énekeltem, pedig az volt az eredeti terv). Mikor azt hittem, hogy végre nyugodtan falhatok csokit a kanapén ülve, a kissrác kijött, hogy valamit elfelejtettem. Mondom mit? énekeltem, felolvastam, mi kell még? Hát elfelejtetted az áldást! Áhááá..az áldás...beraktam az ágyba, gyorsan keresztet vetettem és mormoltam vmi olyasmit h Isten figyel téged úgyh aludj!

Mellékesen jegyzem meg, hogy a gyerek még mindig nem alszik, az állataival beszélget éppen...:) Ilyen egy jó péntek este!:P


Áhh és majdnem elfelejtettem ezt: Timi, remélem olvasod a blogot:D Ezt a kis kompozíciót neked csináltam!!!:D

1 megjegyzés: