2012. augusztus 11., szombat

st galleni ausflug



Szombat délutánra kirándulást terveztem st Gallenbe, hogy végre ne csak a shopping centert lássam, hanem a belvárost is, a katedrálissal stb.

Nos ez a szombat több dolog miatt kicsit más lett, mint a többi napom. Végre kihasználhattam, hogy szabad vagyok és aludtam 9:50ig!! Mivel mióta itt vagyok, minden nap 7:20kor keltem, hogy a 7:30as reggelire felérjek (mellékesen jegyzem meg, hogy feleslegesen,mivel mindig 8 óra volt, mire mindenki kivánszorgott a konyhába), így az érkezésem fáradalmait extra lassan tudtam kiheverni...Tudtam, hogy a család esküvőre megy - egész mostanáig nem tiszta, hogy vendégek voltak, vagy lelkészként voltak jelen - ezért mertem sokáig fetrengeni, csakhogy mikor felkeltem még itthon voltak, sőt még az ebédet is együtt kellett eltöltenünk. Jelen esetben nagy bánatomra, mivel az ebéd vmi fura fehér kelttészta-gombóc volt vaníliaszósszal leöntve. Az az érzésem, hogy ez lehet a gőzgombóc. Nos, szerintem förtelmes. Desszertnek kis mennyiségben még el tudnám képzelni, de hogy zsömle méretű majdnem nyers kelttésztadarabot egyek ízetlen vaníliaszósszal leöntve főfogásként szombaton???!!! Egy szó, mint száz nagyon küzdenem kellett, hogy le tudjam gyűrni, az egyetlen pozitív pont az volt, hogy lekvárt is tehettem rá, így az elnyomta az egyveleg nem létező ízét.

Egy ilyen jó kis mittágesszen után nagy mosollyal az arcomon indultam útnak, titkon tervben volt, hogy majd bevágok valamit a mekiben, ha odaértem, hiszen mint köztudott a meki olcsó és van net. (olcsó-na igen, én általában 1 sajtburgerrel jóllakok)... Szóval megérkezve nagy örömmel bementem a mekibe, sorbaálltam, előkaptam egy 2 frankost, gondoltam, mivel a meki mindenhol ugyanannyiba kerül, még 1 frankot vissza is kapok. Tudniillik mind Mo-n, mind Österreichban, mind Dojcslandban a mekiben egy nyamvadt sajtbi kb 250 magyar forintnyi összeggel megegyező pénz, azaz 1 euró. Ki is nyögtem szépen a kedves török bevándorló kinézetű faszinak, hogy mit szeretnék, mikor beütötte a tételt és kinyögte h "cvájfunfcig fránken bittee" Mondom miaaazanyádvan?? 2,50frank? Tehülyevagy? (számoljuk csak át: kb 580 ft-ot fizettem egy nyüves kis sajtburgerért!!!) Otthon ennyi lóvéért még kólát és sültkrumplit is kapok...és netet is! De itt net se volt. Szóval fel vagyok háborodva, ne kajáljatok Svájcban a mekiben, sőt kb sehol, mert itt minden iszonyat drága!! Vigyetek magatokkal szenyát! De az alapanyag is drága... De lehet, hogy még túl magyar vagyok, ugyanis a kerómat sem mertem a bolt előtt hagyni lekötés nélkül, pedig itt SENKI sem köti le a keróját, ha bemegy egy boltba!!! HIHETETLEN!

A kaja fiaskót leszámítva egyébként király volt a kis kirándulásom, rögtön egy shopping centerben találtam magam, majd egy másikban, mikor realizáltam, hogy lassan kezdek boltkóros lenni, kimenekültem az épületből és elindultam az eredeti célom felé! Irány a központ, a katedrális stb!

Bementem egy boltba, ami gyakorlatilag a romkocsma bolt megfelelője: "rombolt" Egy ideig nem tudtam eldönteni h szexbolt, vagy mi ez, rengeteg féle ruha, minden stílusban, minden korból, ez pedig a próbafülke!:


  A legcukibb bálna (persely)
Elindultam arra, ahol a legtöbb embert láttam, shopping centerből sikerült a váci utca st Galleni megfelelőjére tévednem. Szerencsére néhány bolt bejárása után feltűnt, hogy a katedrális csupán pár méterre van tőlem, úgyhogy kiszakadtam a boltok vonzásából és elindultam az eredeti célom felé. A templom gyönyörű és a kertje is, ahol meglepő módon mindenki a fűben ül. Én is követtem a példájukat, bár kicsit meglepődtem, mikor megláttam, hogy egy ember pont ugyanerre a puha és hívogató fűre szaratja a kutyáját. Más parkot nem talált??

 Ééés végre a fűben-ülés!



 Jeee!! Egy Deichmann, végre!.. Ja nem, ez egy Dosenbach:D WTF??

 És  legfurább: a piros rész. Ezt még a térkép is pirossal jelöli! itt minden piros, vannak padok, asztalok, ahova le lehet ülni,minden ebből a piros és büdös valamiből van. Érdekes.




1 megjegyzés: