2012. augusztus 29., szerda

Szerda délutáni szösszenet



A szokásos ebéd utáni kávénk elfogyasztására készültünk, de előtte még Pé kedélyesen mutogatta az új láncfűrészét.
M: Na jó, mostmár félek...
Pé: Miért?
M: Tudod, van az a film...
E: ÁÁ a láncfűrészes!
Pé: De annak a láncfűrésze vezeték nélküli! Ez meg vezetékes! Ezzel max a kertben tudlak megölni.
(az óper röhög és egy hétig kerüli a kertet:P)


Kávé közben az anyuka az asztalra pakolta a Háundem-ben vett új cuccait, egy rakat terhes bugyit, terhes melltartókat stb.
Pé: Te meddig szándékozol még terhesnek lenni?
E: miért? (meglepődést tettet)
Pé: hát minek neked ennyi terhes bugyi?
E: hát ez nem is sok!
(vagy 12 db)
Pé: Azt mondtad, h még 2 hónap, kezdek gyanakodni, hogy átvertél!
Az óper megint röhög, lehúzza a maradék kávéját, bever még egy csokis cookie-t, aztán nekilát a zöld teájának.
Pé: Nézd már, csökken a napi kávéadagja! Teát iszik! (ördögi vigyor)
M: A zöld teában sokkal több koffein van
Pé: ez nem igaz
M+E: De igen.
Pé: Na, akkor csak koffein-függő maradsz...
Köszi Pé, én i szeretlek:D


Pé és E tervezik a délutánt:
Pé: még összedobok egy istentiszteletet, aztán kimegyek a láncfűrészemmel a kertbe!
M: (óper már megint röhög) Na akkor azt lefotózom.
Pé: Na szép, mások dolgoznak, te meg ülsz egy napozószékben és fotózol.
M: Valahogy így képzeltem én is. :D

Szép délutánt mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Feldobnak mindig ezek a mókás párbeszédek. :)

    VálaszTörlés
  2. :) Engem is, utána mindig jókedvű vagyok és megnyugszom h oké, nem utálnak:P (vagy ki tudja?):P

    VálaszTörlés