2012. augusztus 2., csütörtök

Meló indul!

Ha kinézek az ablakon, mást se látok, csak növényeket. Tele van a kert mindenféle zöldséggel, gyümölccsel, amink előnye, hogy folyamatosan van itthon házi készítésű lekvár és mindenféle szörp, hátránya viszont, hogy kedvenc kis állatkáim, a pókok szinte mindenhol, minden formában és méretben megtalálhatók, mind a házban, mind a házon kívül. Most vettem észre, hogy a tiszteletemre az asztalomra helyezett igazán szép virágcsokor közepében egy precízen megszőtt háló ékeskedik. De nem fogok beszarni, kemény vagyok!

Ma először voltam a gyerekekkel egyedül, délelőtt a kis H-val játszottam, a tegnap este felépített kis autópályán kocsikáztunk, aztán fészket építettünk a madárnak képzelt legófiguráknak.( közben végig csiripelt és bőszen magyarázta, hogy a kis madárkáknak fészket kell építenünk, mert még nem tudnak repülni). 5 éves és kisfiú létére körénk ültette az összes plüss állatkáját és a huga babáit, hogy nézzenek minket. Ebéd előtt pedig kijelentette, h a családban mindenki buta, csak én vagyok kedves. Én csak röhögtem, hogy mennyire cukorborsó a gyerek. Sajnos eddig csak negatív tapasztalataim voltak az 5-6 éves fiúkkal, lásd nagyL...Hát egymás szöges ellentétei...Délután mindkét gyerek rám maradt, így elindultunk az anyuka tanácsára a közeli sportpályára kerózni. Még mindig meglep, hogy a két gyerek képes eljátszani egymással vagy a képzeletbeli barátaikkal!:D Aztán rohantunk haza Zvieri-re, azaz uzsira, ahol is kiderült, h vasárnap életemben először mehetek úrvacsorára!

P: H, akkor vasárnap jöhettek együtt Marianneval az úrvacsorára
M: Úrvacsora?
P: Úrvacsora!
M: még sosem voltam
P, E: :O tééééényleeeeg??
M: nem járunk templomba
P: de tudod mi az? volt hittanórátok, nem?
M: tudom mi az, tanultam...utolsó vacsi, jézus stb
P: van ostya és bor! (ezen kívül még egy komplett kiselőadás következett az úrvacsora hagyományáról, amit most inkább nem fejtenék ki)
M: már várom!:D

(megjegyezném, hogy számomra még mindig furcsa és meglepő, hogy értem, amit mond és nevetek a viccein! De mivel ma megjegyezte, h én vagyok az első óper, aki már az első napokban ért mindent és nevet a viccein- a többieknek hónapokba telt- így gondolom neki is furcsa még a szitu)



Délután, miután letelt a műszakom E, az anyuka megkérdezte, h van-e kedvem most elmenni biciklit venni nekem. Hát hogy a fenébe ne lenne kedvem??:D Úgyhogy átmentünk a másik városba és kiválasztottunk egy nagyon szép óper-kerót^^. Holnap fogunk értemenni, már alig várom, hogy tekerhessek rajta!

 Ginger girl és a kutyája:


Szóval így indul a melóm Svájcban, egyelőre hawaii, dizsi, napfény minden, holnap porszívózni fogok és pókokat deportálni a porzsák segítségével. Ahoi!

3 megjegyzés:

  1. majd akkor is legyél kemény amikor benjamin utódjai látogatnak el hozzád :DD xDD

    VálaszTörlés
  2. jesszum pepi:D ma is akkora pókokat porszívóztam be, hogy öröm volt nézni!:D

    VálaszTörlés
  3. Tudtad, hogy a pók túlélo fajta? Neki nem számít egy kis szívás meg porzsák xD Átrágják a zsákot :P

    VálaszTörlés